Остерігайтеся підробок!!!

Остерігайтеся підробок продукції компанії «Kremer Pigmente»!!! Завжди вимагайте сертифікати відповідності і пам`ятайте, що етикетка оригінальної продукції обов`язково повинна бути перекладена на українську мову!

З найдавніших часів люди зображали навколишнє середовище у вигляді образів, які прикрашали їх світ і водночас висловлювали їхні думки та почуття. Цілком можливо, що первісна людина вишкрябувала каменем позначення на дереві чи скелі з метою ідентифікації речей, зазначення джерела їжі або води, або навіть маркування території. Однак, на певному етапі, людина виявила, що ті самі пігменти – дерево чи камінь, дають більший ефект, якщо їх змішати з допоміжними речовинами такими як вода, слина або жир. Таким чином народилась перша картина.

Історики припускають, що вже з найдавніших часів використовувались техніки нанесення пензлем, розмиття, втирання та розпилюваня фарби. Давні художники використовували пігменти, характерні для тієї чи іншої місцевості. Це так звані земляні пігменти (мінерали лимоніт і гематит, червона охра, жовта охра і темно-коричнева), вугілля з паленого дерева (сажа) і палених кісток (чорна кістка), а також білі пігменти із земного кальциту (вапно біле). Згодом почали використовуватись оксиди заліза, які завдяки високому вмісту клею не лише розширили палітру пігментів, а й уможливили виготовлення перших олівців. Історики переконані, що фарби, утворені з перших пігментів, містили різного роду зв’язувальні речовини, в тому числі воду, овочевий сік, тваринний жир, кістковий мозок, кров та білкову речовину.

Період мінойської культури славиться винаходом фрески та застосуванням пігментів безпосередньо на свіжій вапняній поверхні.

У Стародавній Греції, Римі та Єгипті широко застосовується техніка енкаустики. У цій техніці сполучною речовиною для пігментів є віск або віск і смола. Прикладом мистецтва енкаустики є портрети, знайдені у єгипетських гробницях, які характеризуються надзвичайною стійкістю та свідчать про широке застосування медіуму у Стародавньому Світі.

Єгипетські художники покривали вапняком стіни гробниць з тонким шаром штукатурки, на якій пізніше зображали різні сцени. Художники використовували в основному чорний, червоний, жовтий, коричневий, синій і зелений пігменти. Вони змішували фарби зі звязувальними речовинами, щоб перші тримались сухої штукатурки. Використання кольору в єгипетських картинах було дуже символічним і суворо регламентованим.. Єгипетські художники спиралися на палітру з шести кольорів: червоний, зелений, синій, жовтий, білий і чорний. Марена та індиго були відомі головним чином як текстильні пігменти. Земляні пігменти (червона охра, жовта охра і темно-коричневий) становили основу палітри єгипетських ремісників.

Єгиптяни почали серйозне виробництво фарб близько 6 тис. років тому. Вони ввели техніку очищення пігментів з метою підсилення їхньої насиченості та чистоти, а також розробили нові матеріали, найвідомішим з яких був синій основний, винайдений близько 5 тис. років тому. Єгиптяни також використовували лазурит та реальгар. У цей час стали відомими рослинні пігменти, а єгиптяни були першими, хто розтирав барвники з білим порошком для виробництва пігментів.

Внеском греків у розвиток живопису було виробництво свинцевого білила, яке залишалось найпопулярнішим білим пігментом, доступним для художників до 19-го століття. Греки також почали використовувати свинцевий сурик.

У 13 ст розвивається техніка темперного живопису — змішування пігменту з водою та яйцем. Поступово виникає тенденція нанесення тонких шарів фарби або глазурі, оскільки нанесення товстих шарів фарби призводило до її подальшого розтріскування. Таким чином середньовічний живопис набуває більшої витонченості.

Середньовічні майстри продовжують використовувати земляні пігменти, доповнюючи їхню палітру новими елементами та відкриваючи нові властивості вже існуючих пігментів.

Ренесансна художня палітра характерна застосуванням таких пігментів як реальгар, лазурит, ультрамарин та індиго. Серед зелених пігментів використовувались мідянка, зелена земля та малахіт; серед жовтих — неаполітанський жовтий, ауріпігмент та свинцево-олов'яний жовтий. Коричневим пігментом цієї доби була умбра, білим — свинцеве білило, гіпс та вапно, а чорним у свою чергу — сажа та чорна кістка.

У 18 ст. до вже усталеної палітри художніх фарб додаються такі пігменти як пруський голубий (берлінська лазур) та кобальт зелений.

На переломі 19-20 ст. природні історичні пігменти були витіснені синтетичними барвниками. Проте з часом було виявлено значущу різницю між застосуванням природних пігментів та штучних барвників. Останні значно поступались природнім пігментам покривною здатністю та світлостійкістю .

Реабілітація історичних пігментів мала неабияке значення для реставраторів, які могли використовувати оригінальні техніки та відновлювати об'єкти тими самими матеріалами, якими вони були створені.

Пігменти є важливим художнім знаряддям також для художників, архітекторів та декораторів інтер'єру.

Перш ніж вибирати колір, важливо знати, що пігменти поділяються на мінеральні (на основі металів) та органічні (на гідрокарбонній основі).

Мінеральні пігменти можуть бути природними або штучними. Вони можуть містити сполуки металів (залізо, марганець, цинк та ін). Ці пігменти переважно відзначаються високою світлостійкістю, мають хороші зволожувальні властивості та утворюють покривні густі фарби.

Серед органічних пігментів розрізняють натуральні (на основі рослин/тварин) та штучні (містять гідрокарбонати). До найдавніших пігментів цієї групи належать індиго та алізарин. Органічні пігменти зазвичай різної світлостійкості, часто потребують зволожувального компоненту та утворюють напів покривні, прозорі фарби.

Використання пігментів надає художнику впевненості, що він застосовує чистий, натуральний продукт.

Як бачимо, пігменти здавна відігравали неабияку роль у житті кожного митця. І досі вони залишаються невід`ємною складовою власного процесу виготовлення фарб для кожного художника.

Зараз на ринку представлено багато компаній, які пропонують пігменти та інші допоміжні матеріали для живопису. Проте серед них є одна — компанія “Kremer Pigmente”, котра пропонує своїм клієнтам не тільки пігменти, але й іншу продукцію лише найвищої якості.

Магазин “Арт-Деко”, в намаганнях допомогти митцям користуватися виключно хорошими матеріалами, пропонує найширшу палітру пігментів компанії “Kremer Pigmente” на Україні — близько трьохсот найменувань.

Ми завжди орієнтуємось на якісну продукцію, адже відомо, що професійні матеріали стають основою приємної роботи і часто настільки, що переставати творити не хочеться ніколи...

 

 
Designed by ARDESIGN
Україна, Львів, вул. Снопківська, 4/4
Тел./факс: (032) 276 37 30
email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
ART-DECO © 2009